[linux] Re: over apt* (was Re: picasa)

Zo Aug 26 14:42:49 CEST 2007

On Sun, Aug 26, 2007 at 02:27:26PM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Dan heeft het inderdaad weinig zin op een suse-cd te zoeken. Maar, en deze
> vraag aan Roeland, dacht dat jij nogal enthousiast SuSig was. Prefereer je
> dit boven Yast, en heb jij dit draaiend gekregen?

nee ik prefereer het niet boven YaST. YaST is een complete setup tool,
die je niet eens hoeft te gebruiken trouwens. Voor rpm nstalls gebrik ik
rpm (tenzij het vd dvd set afkomt, dan is het yast -i <pakage.prm>).

Ik prefereer SUSE boven RedHat, die op de tweede plaats komt, Daarna een
hele tijd niks. E.e.a. heeft ook te maken met de support voor o.a.
Oracle.

Mijn ervaringen met debian based setups zijn standaard "aanvaringen".
Kan je nog beter HPUX, Solaris of AIX hebben in mijn optiek.

--
http://www.linux-it.nl