[linux] Re: linux als on board entertainment service

Wo Aug 29 22:51:29 CEST 2007

On Wed, 29 Aug 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> gecertificeerd krijgen voor een vliegtui is wel degelijk rocket science.
> Dat gaat thuis dus even niet lukken...

Het is geen rocket science. Het is gewoon hard werken en veel papier werk.
Ik hen niet gezegd dat het weinig werk is.

Ik heb ook eens het genoegen mogen smaken om een modem door een europese
goedkeuring te loodsen. Dat is gewoon hard werken aan test opstellingen,
eindeloos checklists afwerken en formulieren invullen. De lol was de 5KV
overslag test aan het eind. Dat maakt wel weer een hoop saai werk goed.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 	(Thanks JFK, for this quote of George Bernard Shaw.)