[linux] Re: grammatica voor fstab regels?

Ma Dec 17 09:40:03 CET 2007

On Mon, Dec 17, 2007 at 09:31:12AM +0100, Julien Michielsen wrote:
> /dev/sda3 / reiserfs   acl,user_xattr   1 1

zo staat het hier ook bij de updates machines; voor nieuwe installs
staan hier de unieke ID's.

> En nu heb ik weer een fstab "als vroeger", en weet ik weer waar ik tegen
> aan kijk.
> "Waarom moeilijk als het makkelijk kan" zegt men ook wel. niet?

je unieke ID's zijn nu weg en dat is voor drives die niet weglopen
geen probleem; voor removable stuff kan het vervelend zijn.

--
http://www.linux-it.nl