[linux] Re: meerdere files inchecken (RCS) en maar 1 keer een beschrijving hoeven te geven

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Ma Dec 17 16:53:13 CET 2007

> Ik denk dat je de -t-optie van rcs wilt gebruiken.

Nie werk nie:
rcs: pos/RCS/Pos.java,v: No such file or directory

en dat voor iedere file

Folkert van Heusden

--
Multitail est un outil permettant la visualisation de fichiers de
journalisation et/ou le suivi de l'exécution de commandes. Filtrage,