[linux] Re: Vista overzetten?

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Di Dec 18 14:21:14 CET 2007

Op dinsdag 18 december 2007 13:15, schreef Roeland Th. Jansen:

> vista wil je niet hebben op een afdanker.... (de vraag is of je het
> op die laptop wil hebben...)
Mee eens Roeland ;) Zelfs een onvervalst Windowsblad als 'Winmag Pro'
denkt er zo over! Omdat we so wie so moeten omschakelen vergelijkt het
blad Vista, OSX 10.5 en Linux met elkaar en ook nog eens een aantal
omschakelcursussen voor de drie systemen!

Maar mijn senioren hebben geen haast meer. Ze willen wél zelf kunnen
uitmaken of ze XP, Vista of Ubuntu gaan installeren. Vandaar...

hansr
p.s. dank voor alle wijze raad!