[linux] Re: Vista overzetten?

Di Dec 18 20:06:28 CET 2007

Aldus schreef Hans Rood op Tue, Dec 18, 2007 at 12:20:39PM +0100:
> Ik neem aan dat die speciale aanbieding van de HP-Laptop al een
> voorgeïnstalleerde Vista heeft die HP er niet af zal halen. Zou ik nou,
> als ik voordat ik ook maar contact met het Internet maak die Vista van
> de schijf af haal, die Vista op een oude ge-upgrade bak kunnen
> installeren?

Jawel, maar ik denk dat je daarvoor een advocaat in de arm zult moeten nemen.

> Ik wil zoek een voordelige laptop met Linux en mijn seniorenclubje wil
> Vista op een afdankertje. vandaar.

Afankertje: ik neem aan dat je daarmee een HP-laptop met quad core
'Barcelona' CPU, 2 GB DDR3 RAM, 200 GB 10.000 RPM SATA II disk, 1 Gb/s
ethernet, 1900x1050 pixels, een kaart die DirectX 10 en OpenGL ondersteunt
en DVD-writer mee bedoelt (lees: hardware die geschikt is voor Vista).

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	This algorithm terminates in O(1) time - for large values of 1.