[linux] Re: voip telfoon

Wo Dec 19 22:55:39 CET 2007

Huub Reuver wrote:

> Zoek eens op de pagina's van xs4all:
> XS4All gebruikt echt alleen 5060!
>
> SIP gebruikt standaard STP op een andere poort, maar xs4all niet.

De laatste keer dat ik het heb getest gaf TCPDUMP omonwonden aan dat er
meer weer gedaan. Pas toen ik dat open gooide in de Cisco kreeg ik wat
te horen. Zonder UDP 5004 krijg ik toch echt geen gesprek.

XS4ALL is een BSD bolwerk.

Hugo.

- --
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/