[linux] Re: Dubbele TFT schermen instellingen voor X?

Bart Geesink bart op geesink.org
Vr Dec 21 08:43:02 CET 2007

On Friday 21 December 2007 14:35:20 Arno H.P. Reuser wrote:

> Heeft iemand tips? Do's en dont's? FAQ's of HOWTO's die ik beslist moet
> lezen voordat ik tot aanschaf overga? Videokaarten die het niet of
> moeilijk zullen doen of juist wel?
Ik kan uit persoonlijke ervaring vertellen dat nvidia met de properietaire
drivers van Nvidia prima gaan. Ze leveren tegenwoordig hun eigen tool mee om
X(org) te configureren.
Ik gebruik zelf openSUSE icm een Nvidia kaart en Sax2 doet het zonder
problemen voor mij.

Groet
Bart