[linux] Re: Dubbele TFT schermen instellingen voor X?

Arno H.P. Reuser a op reuser.biz
Vr Dec 21 21:02:28 CET 2007

Hugo van der Kooij wrote:

> Al overwogen dat Fedora 5 al een tijdje niet meer voorzien wordt van
> (security) updates? Wellicht tijd om eens wat vers op je machine te
> zetten. Of in ieder geval iets wat up-to-date is.
>
> Ik denk dat je daarmee je aansturing van hardware trouwens ook gelijk
> eenvoudiger maakt.
>
> Hugo.
>
> - --

Ik wil de schermen gebruiken voor vrijwel uitsluitend programmeren. Geen
gaming in ieder geval. Zoals het ene scherm gebruiken voor ontwikkeling,
het andere scherm om logfiles en resultaten direct te kunnen bekijken.
Geen games.

Je tip voor iets vers neem ik ter harte.

Arno.