[linux] Re: rs232 kabel gezocht

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Dec 23 14:08:00 CET 2007

die link werkt niet (meer), conrad snapt niets van 't internet
anyway
ik zoek zoiets:
http://www.distris.de/ebay-Dateien/blende_2xusb_com.JPG
maar dan niet voor 2 euro en 19(!!!) euro portokosten :-)

Folkert van Heusden

--
www.vanheusden.com/multitail - multitail is tail on steroids. multiple
               windows, filtering, coloring, anything you can think of