[linux] Re: Dubbele TFT schermen instellingen voor X?

Derry cl3m0t op gmail.com
Zo Dec 23 21:29:49 CET 2007

Op 22-12-07 heeft Udo van den Heuvel<udovdh op xs4all.nl> het volgende geschreven:

> Da's inderdaad goede support, en dan nog niet eens van Matrox zelf.
>
> (is dat laatste weer een teken aan de wand?)

Matroxzelfs heeft haar eigen linux support-forum opgedoekt. Ze bieden
nog wel hun propriƫtaire linuxdrivers op hun stie ter download. Er is
ook de mogelijkheid om drivers van Xi Graphics tegen betaling te
gebruiken (free trial). Daarnaast is er ook tuxx's gepatchte versie
van de open source mga driver. Bij mij werken de (ongepatchte) open
source mga driver en X in combinatie met een g450 overigens naar wens
nadat e.e.a. in xorg.conf is veranderd.

Groet,
Derry