[linux] Re: Version dependency in spec file

Wo Dec 26 16:14:29 CET 2007

On Wed, Dec 26, 2007 at 04:09:19PM +0100, Udo van den Heuvel wrote:

> Als rpmlint het accepteert is het helemaal tof.

Helaas is dat niet helemaal wat Hugo wenste. Als ik nu zowel bar versie
1.0 als bar versie 2.1 installeer, dan wordt aan beide requirements
voldaan en installeert foo ook.

Daniel.

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door