[linux] Re: aldi 11-inch notebook

Ma Dec 31 07:37:29 CET 2007

On Sun, Dec 30, 2007 at 09:30:36AM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Intussen heb ik op Roelands aanraden de 32/bits
> versie ge`installeerd, maar het biedt geen soelaas
> voor het grootste probleem; de slecht werkende wlan.

jammer dat je suse DVD stuk is.

> Zogauw ik de gelegenheid heb zal ik de 'normale' RT61
> oplossingen eens uitproberen. Normaliter moet je
> daar ook een stukje firmware voor downloade; Debian
> en Ubuntu kennende zullen ze die oplossing niet
> gebruiken. Maar dat kan nog wel een paar dagen duren
> voor ik zover ben.

Geen idee of die wel of niet de mogelijkheid bieden om firmware er in te
zetten. Ervaringen tot dusverre is dat dat meestal wel werkt.
Oplossingen met ndiswrapper zullen ook vast wel werken maar ik koop
meestal, als desbetreffende chip niet (goed) werkt, gewoon iets wat wel
werkt. Die paar tientjes kunnen er nog wel af dan ;-)

--
http://www.linux-it.nl