[linux] Re: doettieut...

David van Enckevort david op vanenckevort.net
Di Jan 9 13:32:04 CET 2007

Hans Paijmans wrote:
> of doettieutniet...

Hij doet het weer. Ik ben wel benieuwd wat er aan de hand was. Alleen
lijkt het online archief het nog niet goed te doen. Ik hoop dat dat ook
nog een keer in ere wordt hersteld, het was wel handig om nog eens dingen
na te zoeken. (Ja, je kunt ook alle mail zelf bewaren, maar met
verschillende mailing lists loopt dat zo uit de hand. En zeker als
verschillende mensen zich aanmelden op dezelfde lijst is het zonde van de
diskspace).

Ciao,
  David