[linux] Zoektocht naar CMS

Di Jan 9 13:38:29 CET 2007

Hoi,

Ik zoek voor de familie stichting (genealogie) een CMS oplossing zodat ik het
vullen van pagina's kan overlaten aan anderen.

Dat deed ik met WebGUI maar het installeren van een recente versie schijnt
onmogelijk gemaakt te zijn als je niet met hun runtime omgeving wil werken. (Ik
heb al een apache server dus waarom er nog 1 bij prakken?)

Het zal niet echt groot worden. (Wie zei dat ook al weer ;-)

Suggesties op dit punt zijn welkom. Maar neem dan wel iets waar je echt
ervaring mee hebt en niet waar je in de verte iets over hebt gehoord.

Bedankt,
Hugo.

--
 	  hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	      This message is using 100% recycled electrons.