[linux] Re: Zoektocht naar CMS

Koen de Jonge koen op procolix.com
Di Jan 9 20:24:52 CET 2007

Hugo van der Kooij wrote:

> mod_perl draait. Maar de specs van WebGUI meuten over andere CPAN modules.
> Blijkbaar heeft niemand de moeite genomen het te documenteren of het is
> verstopt voor zoekmachines.

Een bezoekje aan Q&I bijvoorbeeld morgen tijdens de luch is natuurlijk
wel een goede en vooral snelle oplossing voor zo'n probleem. :) Mag ik
'community service' al aftrekken van de belasting?

Naast mod_perl moet je inderdaad een hele sloot perl modules hebben die
je kunt controleren met sbin/testEnvironment.pl

Groetjes,
Koen