[linux] Re: Openoffice instabiel?

Wo Jan 10 12:19:10 CET 2007

On Wed, 10 Jan 2007, Johan Wevers wrote:

> Dat regelt de kernel, niet OO. Wordt de swap wel herkend? Wat zegt "top"
> daarvan?

Niet geheel. Je kon een sticky bit gebruiken om een applicatie in RAM te
houden.

Zie ook: http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=258719

Ook een applicatie kan volgens mij aangeven dat bepaalde delen niet naar
swap mogen.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.