[linux] Firefox is zo slecht nog niet ;-}

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jan 10 13:23:50 CET 2007

Het is niet uitputtend want ik heb maar één geval getest, maar FireFox
lijkt sneller te zijn dan Opera.

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een AJAX-applicatie. Hierbij
probeer ik wat dingen te optimaliseren en display ik dus
verwerkingstijden. (Hierdoor heb ik de tijd voor een bepaalde actie
reeds weten te halveren.) Dit heb ik nu -op dezelfde machine- in FireFox
2.0 en Opera 9.10 gedaan. Hierbij heeft Opera 15 tot 20% meer tijd nodig
dan Firefox. Daar ik continue mensen hoor beweren dat ze Opera gebruiken
omdat het zoveel sneller is, vond ik dit wel bijzonder.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>