[linux] Goede websites moeten we ook een pluim geven

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Jan 11 09:06:29 CET 2007

Er wordt vaak geklaagd over websites die niet -goed- met Linux te
bekijken zijn. Ik hoop dat we daar af en toe over klagen. ;-} Maar geven
we de goede sites ook een pluim? Ik ben op het ogenblik me aan het
orienteren op een huis. Ik ben al genoeg sites tegengekomen die niet
eens goed de foto's displayen. (Daar ben ik dan ook meteen weer weg.
Genoeg keus, dus dat kan ik me veroorloven.) Maar het kan ook anders. Ik
kwam vandaag op de site van Era. Die hebben een videobrochure en dat
werkt zonder problemen. Ik vind het niet veel toevoegen, maar het feit
dat het zonder problemen werkt, vind ik een pluim waard. Die heb ik dan
ook meteen verstuurd. :-}

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>