[linux] Re: Firefox is zo slecht nog niet ;-}

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Jan 12 07:30:04 CET 2007

Op wo, 10-01-2007 te 17:52 +0100, schreef Johan Wevers:

> Sneller dan IE misschien? Test het daar eens mee. En andrs sneller met
> andere zaken dan dit? Zo vaak worden dit soort technieken niet gebruikt.

Zo vaak draai ik MIE niet. En dat is op een andere machine. Maar zal ik
binnenkort doen. ;-}

In nieuwere web-applicaties zal dit soort dingen dus wel vaak worden
gebruikt. ;-}

En dit is duur en daarom heb ik hiervan de tijd gemeten. Duurde bijna
een halve seconde. Maar dat komt natuurlijk gedeeltelijk omdat de server
in dit geval ook tijd nodig heeft. De server is een PII met 300 MHz.
Probeer dat maar eens met IIS. :-D
Ik zal binnenkort eens verder kijken, maar het lijkt er op dat het
bouwen van de XSLT-processor erg duur is. Door die te cachen halveerde
de tijd.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>