[linux] Re: Firefox is zo slecht nog niet ;-}

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Za Jan 13 05:01:23 CET 2007

Op vr, 12-01-2007 te 19:50 +0100, schreef Hugo van der Kooij:
> [...]

Mijn meting was heel objectief (aantal milliseconden), maar wel heel
beperkt. Enkel het ophalen van XML-documenten, al of niet maken van de
XSLT-parser (wat naar ik vermoed erg duur is) en transformeren van de
XML naar HTML. Ik wil dit binnenkort eens wat beter bekijken. Maar het
belangrijkste was te meten of mijn optimalisatie zin had en dat had
hij. ;-}

Het verschil kan trouwens komen doordat XSLT-transformatie nog maar net
in Opera zit en daardoor nog niet de meest efficiente code is.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>