[linux] Re: php exec vraag

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Jan 15 20:44:46 CET 2007

Rob Sterenborg wrote:

> Maar als een script een PID in een file kan zetten dan moet het zelf
> toch zeker de PID kunnen verwijderen als het klaar is? Of zie ik wat
> over het hoofd...

Als het indexeer-script wordt aangeroepen, wordt de PID in een bestandje
gezet. Iedere keer als het hoofdmenu van het systeem wordt geladen,
checkt een ander scriptje welke PIDs uit dat bestandje nog actief zijn,
en gooit de PIDs die niet meer actief zijn, eruit.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693