[linux] Re: DocBook bedankt

Wo Jan 17 07:47:10 CET 2007

On Wed, 17 Jan 2007, Hans Rood wrote:

> Daniel wat heb je een werk verricht. Daar ben ik wel even zoet mee!
> Bedankt allen die mij hebben willen bijpraten, op de eerste plaats
> Daniel!

Alleen even praktisch. Heb je er wat aan? Ik heb daar toch mijn twijfels
bij. Eigen geeft Daniel het zelf aan met "De man page vertelt ons dat deze
utilities helaas niet geschikt zijn voor XML documenten. (probeer eens een
nieuwere versie)" maar stapt er wat eenvoudig overheen.

Waarschijnlijk heb je veel meer aan de LDP author guide:
http://tldp.org/LDP/LDP-Author-Guide/html/index.html

En de rest van de tips voor wanna-be authors: http://tldp.org/authors/

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.