[linux] Re: javascript error?

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jan 17 18:09:36 CET 2007

Op wo, 17-01-2007 te 15:33 +0100, schreef Hugo van der Kooij:
> Ik ben wat aan het hannesen met javascipt, php en zo om wat meer details
> te kunnen tonen aan de bezoeker.
>
> Firefox is happy. Maar IE7 gaat werkelijk helemaal uit z'n dak.

Bij mij niet. De kaart wordt niet getoont.

> Wellicht weet iemand wat er fout gaat op
> http://hugo.vanderkooij.org/whoami.htm

Erg bizar. De pagina wordt (naar ik aanneem) goed getoont. Maar ik krijg
een messagebox dat de site niet kan worden geopend. En daarna een
melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.

In de code zie ik niet zo snel iets.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>