[linux] Re: javascript error?

Wo Jan 17 19:17:46 CET 2007

On Wed, 17 Jan 2007, Cecil Westerhof wrote:

> Bij mij niet. De kaart wordt niet getoont.

Als je op een obscure plaats zit heeft GeoIP geen coordinaten. En geen US
is natuurlijk al gauw obscuur ;-)

> Erg bizar. De pagina wordt (naar ik aanneem) goed getoont. Maar ik krijg
> een messagebox dat de site niet kan worden geopend. En daarna een
> melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Dat mag je toch wel "uit z'n dak gaan" noemen. Het tart elke logica.

Maar heb inmiddels wel gezien dat ik niet de enige ben met dit fenomeen.

Ik worstel nog verder maar sta open voor suggesties.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.