[linux] Re: javascript error?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo Jan 17 20:30:56 CET 2007

linux-bounce op lists.nllgg.nl <> wrote:

> Dan zou MIE (voor het fout gaat) en Opera ook geen kaart moeten laten
> zien en die doen het wel. Dus het is een probleem in FireFox.

Erm. Een probleem in Firefox?? Nou, volgens mij hebben ze allemaal een
probleem.

- MIE7 werkt zowel op m'n werk als hier niet. MIE7 heeft dus een
probleem en is daarmee iig consistent.
- Opera 9.10 Build 8679 doet doet hier helemaal niets (heb ik op m'n
werk niet). Opera heeft dus een probleem.
- FF 2.0.0.1 doet 't op m'n werk wel (zowel geo info als kaart), maar
hier niet (wel geo info maar geen kaart). Behalve verschillende JRE
versies gebruik ik bij beide dezelfde extensies. FF is daarmee ook niet
heilig en volgens mij wordt de JRE niet gebruikt dus daar mag het niet
aan liggen (of ik zag wat over het hoofd).