[linux] Re: javascript error?

Bram Mertens bram.mertens op sofico.be
Vr Jan 19 09:08:07 CET 2007

> Ik ben wat aan het hannesen met javascipt, php en zo om wat meer details
> te kunnen tonen aan de bezoeker.
>
> Firefox is happy. Maar IE7 gaat werkelijk helemaal uit z'n dak.
>
> Wellicht weet iemand wat er fout gaat op
> http://hugo.vanderkooij.org/whoami.htm

Bij toont IE6 heel even de pagina maar klaagt dan dat hij
http://hugo.vanderkooij.org/whoami.htm niet kan openen en toont de page
not found error.

Firefox 2.0.0.1 toont de pagina zonder foutmeldingen maar toont niet de
kaart.

Opera 9.0 is de enige browser die de pagina toont zoals ze volgens mij
bedoeld is.

Dit alles momenteel onder Win XP.

Wel geven ze allemaal aan dat ik in Brussel zou zitten i.p.v. Gent.

Misschien loopt het mis in de functie GBrowserIsCompatible?

mvg

Bram