[linux] Re: test stamtafel en linux

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Jan 21 22:38:14 CET 2007

Roeland Th. Jansen schreef:

> zoals ik het begrepen heb is het iets heel anders.

Er is geen ISP bij betrokken. De server lag er dan ook iets langer uit
dan 3 uurtjes. Het was al weer enige tij op, maar ik heb al zo lang
niets meer gezien dat ik even wilde testen of het weer goed werkte.

Gelukkig werkt het ;-)

Peter