[linux] Re: HP xw4400 en linux

Wo Jan 24 15:16:08 CET 2007

On Wed, Jan 24, 2007 at 01:06:54PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> hoi,
> ik overweeg voor een project de hp xw4400 aan te schaffen met
> een IntelĀ® CoreĀ® 2 Duo E6600 processor. Wat voor linux moet ik
> daarop zetten: kan ik daar gewoon met m'n suse distro terecht
> of /moet/ ik van HP hun servicepack kopen?

Waarom niet een doosje met HP processor?

Volgens de webzijde van de fabrikant wordt Windows Vista aanbevolen,
maar er staan ook drivers voor Red Hat Enterprise Linux op. Als de
minister uw budget heeft geannuleerd dan kunt u eventueel X/OS Linux
gebruiken.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--
P.S. 'HP' schijnt te staan voor Houses of Parliament omdat de bruine
saus daar werd geserveerd.