[linux] Re: sql optimalisatie?

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Wo Jan 24 23:42:19 CET 2007

> Vanzelfsprekend. mysql wist zich er volslagen geen raad mee. Roept
> dingen over temporary files en whole table searches.

Het gaat trouwens om mijn weerstation-pagina. Net getest en het
genereren van een pagina duurt nu ruim 26 seconden (180 queries doet 't
ding).
't Ding staat hier: http://testcentrumgouda.nl/weer/
Niet allemaal tegelijk graag :-)
Overigens is het niet een disk-bound probleem. De database is in totaal
6MB groot en de computer in kwestie (3.2GHz HT P4, 2GB ram) heeft vaak
195MB ram vrij en 1.1GB cached).
Oh en setiathome niet draaien scheelt maar 3 seconden :-)

Folkert van Heusden

--
Looking for a cheap but fast webhoster with an excellent helpdesk?
http://keetweej.vanheusden.com/redir.php?id=1001