[linux] Re: opstarten google-earth => machine crash

Vr Jan 26 19:51:59 CET 2007

Hugo van der Kooij wrote:
> [...]
..[]

> Wacht even. Je hebt een installatie programma opgehaald bij Google Earth.
> Heb je dat kunnen installeren? Of is het daar al fout gegaan?
>
> Ik heb geen flauw idee wat googleearth met je RPM database zou willen
> doen na de installatie. (Of wellicht een pre-flight check om te zien of er
> niet iets is weggegooid na installatie wat de werking nadelig kan
> beinvloeden.)
Het Google Earth heb ik inderdaad kunnen installeren (versie 4). Het
start inderdaad op, maar van dat moment af vind het het genoeg geweest.
Waarschijnlijk is er een conflict met mijn video-driver. Zojuist heb ik
de nieuwste bij nvidea opgehaald voor mijn Radeon video-kaart (fglrx64).
Nu krijg ik een nieuwe melding: extension "XFree86-DRI" missing on
display ":0.0". Er staat wel het een en ander over deze melding op
Google, maar ik ben er nog niet mee opgeschoten.
Dank voor jouw suggesties.

--
Julien Michielsen