[linux] Re: kan eigen server niet vereiken

Za Jan 27 09:21:31 CET 2007

On Sat, 27 Jan 2007, Hans Paijmans wrote:

> ik heb het volgende merkwaardige probleem. Heeft ongetwijfeld
> iets te maken met de firewall, maar dat is nou net een van die
> dingen waar ik geen verstand van heb, dus als iemand hier een
> 'o ja'-ervaring heeft...
>
> Ik kan de http server op mijn eigen machine niet bereiken
> als ik het IP nummer gebruik. Met localhost gaat het prima,
> en van buitenaf gaat het ook prima, dus erg urgent is het
> niet. Maar ik begrijp het gewoon niet.

En? Hoe zit het netwerk plaatje in elkaar? Hoe probeer je e.e.a. te
bereiken? Hoe heb je de named virtual hosts gedaan? .........

Zonder dat je de details goed geeft is het voor een ander ook slecht te
begrijpen.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.