[linux] Re: beheren van meerdere Red Hat servers

Za Jun 2 15:36:01 CEST 2007

Hoeft geen vraagteken bij voor mij.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)