[linux] Re: Offtopic: oude headers in beantwoord mail-bericht

Ma Jun 4 12:22:21 CEST 2007

> L.S.
> Als je een bericht gebruikt om snel iets naar de mailinglijst te sturen
> kun je dan ook even de referentieheaders weghalen?
>
> Door de referenties wordt de mail in een oude thread geplakt bij het
> sorteren. Ook in de mailarchieven wordt het draadje dan minder goed
> terug te vinden.
>
> Het bericht heeft niets met de Packard Bell referenties te maken.
>
> Met vriendelijke groet,
> Huub Reuver

Was me er niet bewust van dat er nog headers in stonden. Heb inderdaad
geprobeerd "snel iets naar de mailinglijst te sturen", omdat ik nu op een
windows-machine werk (sinds een flash-operatie nogal pijnlijk is gebleken
voor mijn echte machine, en die nu ter operatie in het ziekenhuis ligt).
Heb inderdaad een bericht uit mijn inbox geplukt, er een beantwoord op
gegeven, het onderwerp aangepast, en er mijn eigen inhoud aan toegevoegd.
Dacht dat het zo wel zou lukken, en het bericht is op de lijst gekomen
zonder het adres in te hoeven vullen. Inmiddels heb ik het adres van de
lijst aan mijn adressenlijst toegevoegd, zodat er geen oude headers meer
in het bericht kunnen staan. Stuur je toch "niet koosjer", zoals ik heb
gedaan, wat moet je dan nog opruimen?
bvd

-W-
Julien Michielsen