[linux] Re: Zin en onzin van callback en check op postmaster@ met Exim

Do Jun 7 20:10:01 CEST 2007

On Thu, 7 Jun 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> be strict in what you send, be liberal in what you receive.

Dat geldt voor de technische aspecten bedoeld. Een beleidskeuze is een
andere aangelegenheid.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)