[linux] Re: memorycard slots

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Vr Jun 8 14:00:35 CEST 2007

linux-bounce op lists.nllgg.nl wrote:
> Hoi,
>
> mijn PC heeft zo'n frontpanel met slots voor diverse
> soorten memorycards. De vraag is: hoe mount ik die?
>
> Uiteraard gebeurt er niks als ik er een kaart instop,
> anders zou ik deze mail niet sturen :-) De gewone
> USB doet het wel.
>
> Ik heb een tijdje naar de hardware information van Yast
> zitten kijken, maar dat zegt me als hardware-leek bijzonder weinig.
>
> Hoe pak ik dit methodisch aan?

Ik kan je niet echt helpen denk ik, maaruhm, zegt "lsusb" iets nuttigs
als je de memory card er in hebt zitten?

Zegt "lsmod" iets over de USB kernel module(s) die geladen moeten zijn?
(Kan zijn: uhci, ohci en/of ehci.)

Groet,
Rob

--
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission
errors.