[linux] Re: meetpunten gezocht

Di Jun 12 07:16:53 CEST 2007

On Mon, 11 Jun 2007, Folkert van Heusden wrote:

> Met alle plezier!
> (ook even via de list want heb vermoeden dat mijn mail ergens in een
> spamfilter blijft hangen)

Ik denk het niet. Maar er bestaat ook nog zoiets als storings dienst en
klanten die switches niet beschermen tegen overspanning terwijl een access
point aan die switch ergens in een tent hangt.

Ergens moet ik weer CPU time besteden aan sleep().

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)