[linux] Ervaring met opensource (gratis;-) alternatief voor vmware?

Do Jun 14 13:54:55 CEST 2007

Afgelopen weekeind, tijdens de borrel na gimp,werd er gepraat over tegen-
woordig bestaande alternatieven voor vmware die het prima zouden doen. Ik
heb vmware gepobeerd en alles beviel mij prima; alleen d prijs was
duidelijk minder. Even kijken op het web leidde mij naar Xen, maar
zaterdag hoorde ik een andere naam die mij niet te binnen schiet. Mensen
met ervaring met alter- natieven voor vmware?

-W-
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl