[linux] Re: beagle

Vr Jun 15 00:07:37 CEST 2007

On Thu, 14 Jun 2007, Wybo Dekker wrote:

> maar hoe gebruik ik beagle eigenlijk? Er is geen beagle executable,
> alleen een beagled daemon. Kan ik er ook iets mee als ik geen KDE of
> Gnome draai?

Geen idee. Ik las de beschrijvingen en heb geeneens de moeite genomen om
iets te installeren. Maar je bent een stokoude koe uit de sloot aan het
trekken.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)