[linux] Re: meetpunten gezocht

Ma Jun 18 22:38:07 CEST 2007

On Thu, 14 Jun 2007, Folkert van Heusden wrote:

> Het gevaar is dat deze versie ook andere tcpdumps afschiet.
> Dus:
>
> maak user p1026 aan:
> p1026:x:129:2::/tmp:

Dat kan met:
useradd p1026 -d /tmp -M -s ""

Ik zal wat trials draaien voor ik de documentatie aanpas.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)