[linux] Re: domeinnaam->ipnummer

Di Jun 19 20:25:37 CEST 2007

On Tue, Jun 19, 2007 at 08:21:11PM +0200, Hans Paijmans wrote:
> De router doet heel weinig; de firewalls zitten op de individuele PC's.
> Maar als de IP-nummers goed zijn, moet de website toch uitkomen
> bij de PC met het betreffende ip-nummer?!?!

Als de router "weinig' doet dan zou ik 'm weg halen.

Ik zou toch voor willen stellen dat je gewoon de structuur laat zien en
wat de router doet, for a start. En geeft een host -t A of dig op de
xs4all shell wel het goede nummer ? En wat doet de router? Many-to-many?
NAT? etc

--
http://www.linux-it.nl