[linux] Re: domeinnaam->ipnummer

Rob Hagman linux op hagman.demon.nl
Wo Jun 20 01:10:18 CEST 2007

Inderdaad een cache, maar dan op de router,
nl. de ARP Cache.

De oplossing hiervoor is meestal even geduld hebben of een reboot van de
router.

(bij duurdere routers kan het zijn dat je de ARP cache met een commando kan
legen)

Hoeveel geduld evt. nodig is hangt af van de config van de router.

(Bij goedkopere routers kan het zijn dat dit in de firmware geconfigureerd
 is en er niets aan valt in te stellen)

Dit alles verondersteld dat je een rechttoe rechtaan router config gebruikt
en niet een van de meer complexe routing protocollen zoals ST

Rob.