[linux] Re: veranderen iso mounts

Hans van der Made nllgg op ukemi.com
Do Jun 21 19:42:01 CEST 2007

> Mount windows een iso?
> Daar heb je tooltjes nodig van een derde partij die het voor je
> voorelkaar bokst.

Apple OS X heeft wellicht de beste tools aan boord om met images te werken,
maar er is een groot verschil tussen een "gewoon" image zoals je dat
bijvoorbeeld gebruikt voor een encrypted homedir en een iso9660-image, dat
mastering vereist. Het faken van een beschrijfbaar image zie je bij packet
writing software, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Packet_writing

Groet,

Hans