[linux] Re: script in cache?

Di Jun 26 19:45:56 CEST 2007

On Tue, Jun 26, 2007 at 11:37:19AM +0200, Wybo Dekker wrote:
> [...]

Mijn collega zei vanmiddag 'geef die apache een schop', waarop ik
protesteerde tegen dit ethnisch geweld....

> probeer eens firefox->tools->clear private data (ctrl-shift-del),
> zonodig configureren (edit->preferences->privacy->settings)

Daarmee maak je de provisiekast van je bruiser leeg, maar (in
tegenstelling tot bijv. javascript) komen PHP en CGI scripts niet van
je server af. Ik denk dat een dergelijke aktie alleen effekt heeft op
wijzigingen in de HTML code, niet als een CGI script benzine.sh nog
de zelfde naam heeft, maar de inhoud is gewijzigd.....

Suc6,

Daniel.

--
       <  Smoking shortens the Life expectancy of your Cigarettes  >