[linux] Re: 64bits comp, toch 32bits installeren? was Re: probleem vmware onder suse 10.3

Do Nov 1 13:45:43 CET 2007

On Thu, 1 Nov 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> paar dingen:
>
> installeer nooit een 64 bits versie tenzij je het echt nodig hebt.
> (als in: ik heb verschrkkelijke hoeveelheden memory)

Dat heb je mij ook al eens eerder gezegd, en die raad heb ik toen maar
braaf opgevolgd. Met o.a. tot gevolg dat java het probleemloos deed voor
_alle_ sites (ook banken en sterrenhemel op allesoversterrenkunde.nl).
Is het nog steeds wijsheid dat 64 bit niet zo goed draait als de 32-er?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl