[linux] Re: Onplezierig stille lijst

Do Nov 1 14:10:03 CET 2007

On Mon, 23 Jul 2007, Peter Vollebregt wrote:

> Julien,
>
> Er was een probleem met de mailserver (spool vol doordat er copietjes
> werden gestuurd naar een al jaren niet meer bestaande server patricia.).
> Dit zou best de oorzaak hebben kunnen zijn.
>
> En het is natuurlijk vakantie....
>
> Peter

En het had ook gekund dat ik niet 100 % gedaan had wat ik had moeten
doen. (Overkomt me zo wel eens ;-) ) Zou het geen idee zijn een soort
log-file on-line te houden die - laten we zeggen - ieder kwartier
ge-update wordt met de onderwerpen van de laatste mailtjes? Dat geeft
ook iedereen die wel eens problemen heeft met zijn mail-configuratie (of
ben ik de enige? Nee toch!) een check of hij inderdaad binnengekregen
heeft wat hij moest krijgen. En het zal toch niet zo'n verschrikkelijke
toer zijn zo'n log on-line op te zetten?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl