[linux] Re: probleem vmware onder suse 10.3

Casper Gielen casper op dse.nl
Vr Nov 2 00:54:15 CET 2007

Op donderdag 1 november 2007, schreef Hans Paijmans:
> heren,
> gister suse 10.3 (64-bits) ge"installeerd - en nu vertikt
> vmware het.
>
> Na /usr/bin/vmware-config.pl als root krijg ik het volgende,
> en daar kan ik geen brood van bakken.
VMWare is nogal gevoelig voor de kernel versie die je draait.
Ik heb het zelf al een tijd niet meer gebruikt, maar in het verleden moest ik
bij een nieuwe kernel versie vaak een patch voor vmware downloaden.

Google eens op vmware en je kernel versie (te vinden met uname -a).

--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part.