[linux] Re: xsane werkt niet meer als gewone gebruiker

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Vr Nov 2 19:22:02 CET 2007

On Fri, Nov 02, 2007 at 05:28:44PM +0100, Cecil Westerhof wrote:
> Op vrijdag 02-11-2007 om 16:46 uur [tijdzone +0100], schreef Gijs
> Hillenius:

> Nope. Ik heb het geprobeerd, maar maakt niets uit. Leek me ook al niet
> waarschijnlijk daar hij het onder root wel doet.

Wat zegt /etc/udev/libsane.rules?
En dan ben ik met name geinteresseerd in GROUP en MODE voor jouw scanner.

(Ik neem even voor het gemak aan dat het een USB-scanner is, tegenwoordig
gaat mijn voorkeur uit naar netwerkscanners, welke hun eigen problemen
hebben.)

Met vriendelijke groet.
Huub Reuver