[linux] Re: Default sound card

Vr Nov 2 19:56:09 CET 2007

On Fri, Nov 02, 2007 at 05:14:37PM +0100, Peter Vollebregt wrote:
> Dit is inderdaad een puntje waar ik SuSE echt mis (Als Novell SuSE ooit
> weer dumpt tezamen met gnome en d'icaza stap ik direct weer terug). Die

Even een paar puntjes:

1) mono et al hoef je niet te installeren.
2) gnome is niet de default en hoef je niet te gebruiken.
3) waarom zou Novell SUSE moeten dumpen?

www.koudwatervrees.org of meer www.novelldoetwatmetms.nl?

Om een lang verhaal kort te maken; dat laatste is een prima stap. Novell
levert veel op open source aan en als je ADI wil gebruiken in een
heterogene omgeving, wat is er dan mis met het weten hoe iets werkt, als
bedrijf zijnde?

Alleen maar open source willen gebruiken is een prima rem op de
voortgang van linux in het bedrijfsleven kan ik je melden..

--
http://www.linux-it.nl