[linux] klok gelijk zetten

Robert W Best rwbest op sapo.pt
Vr Nov 9 16:44:28 CET 2007

De klok op de Acer laptop van mijn zuster loopt 20 min per dag achter.
Gelijk zetten onder Linux kan wel, maar kan het ook automatisch bij opstarten
met een prg dat de juiste tijd ophaalt van Internet?

Ik heb de ruimte op de HD die MS Vista innam gehalveerd en daar SuSE Linux
10.2 op geinstalleerd. Batterij vervangen op het moederbord kan niet ivm
garantie zegel. Laten vervangen door Acer reparatie stuit op onwil: dan
wordt "het goede besturingssysteem teruggezet en dan worden kosten in
rekening gebracht", dwz SuSE wordt gewist ten gunste van Vista op haar
kosten !!

Robert Best